Dryly plaswekker Superhero Jongens

Nieuwkomer Dryly verovert de plaswekkermarkt

Een jaar of drie geleden hebben wij voor het eerst kennis mogen maken met het nieuwe plaswekkermerk Dryly. Toen had Dryly al een indrukwekkend product ontwikkeld maar ook zij hebben de afgelopen tijd niet stilgestaan. Nu we in gesprek zijn gegaan met CEO Jeroen Wijnen over zijn fantastische product waar met ingaat op de positieve benadering van het probleem bedplassen zijn wij ook opnieuw het vernieuwde product gaan doortesten.

De plaswekker van nieuwkomer Dryly (de concurrentie bestaat al ruim 30 jaar) haalde verbluffende resultaten in onze testen, daarnaast heeft Dryly de gemiddelde doorlooptijd van 78% zindelijk in 16 weken weten te verbeteren naar 93% zindelijk in 6 tot 8 weken! Wat ons wel opvalt is dat de concurrentie deze beloften inmiddels heeft overgenomen van Dryly.

In deze blog gaan we je echter meenemen in het verhaal en het product achter Dryly.

Dryly Plaswekker

Wie is deze nieuwkomer Dryly precies?

Nieuwkomer Dryly is een jong innovatief bedrijf wat een belangrijke meerwaarde wil bieden in het (herstellen van) het zelfvertrouwen en geluk van kinderen die last hebben van bedplassen. Het team bestaat uit Jeroen Adriaans en Jeroen Wijnen (CEO). Jeroen Wijnen regelt de gehele operatie en Jeroen Adriaans houdt zich bezig met strategie en online/offline marketingactiviteiten. Uiteindelijk is het uitgangspunt het ontwikkelen van producten om kinderen en hun ouders te helpen bij bedplasproblemen. 

Bedplassen is een groot probleem voor kinderen en hun ouders. Het is simpelweg heel erg vervelend om ’s ochtends in een nat bed wakker te worden. Onderzoek wijst uit dat kinderen veel last hebben van bedplasproblematiek. Ze durven niet meer te logeren bij vriendjes of familie en schamen zich hiervoor. Ouders hebben vaak het gevoel dat ze falen of dat hun kind misschien een beetje lui is. Maar bedplassen is niet Iets dat je zomaar stopt. Het is dus voor kinderen én ouders frustrerend.

“Wij zijn gestart met Dryly omdat wij een dame leerden kennen met een kind die al jarenlang last heeft gehad van bedplassen. Ze hadden alles geprobeerd, maar uiteindelijk werkte alleen de plaswekker….eventjes. Het is een saai en medisch product welke haar kind niet triggerden om er mee aan de slag te gaan. Vandaar dus ook de vraag: “zouden we dit leuker kunnen maken?”

De beste oplossing tegen bedplassen

De plaswekker methode is de meest effectieve manier om bedplassen aan te pakken. Van de kinderen die de plaswekker methode van nieuwkomer Dryly volgen is 93% binnen 6-8 weken ook ’s nachts zindelijk, dit is een verbluffend resultaat als je dit vergelijkt met het gemiddelde van 78% binnen 3 maanden. Je kind krijgt een speciaal broekje, dat in verbinding staat met de Dryly ontvanger.  Zodra het broekje nat wordt maakt de ontvanger je kindje wakker en krijg je als ouder een signaal op je mobiele telefoon zodat je gewekt wordt. Dryly is volledig gefocust op de beste beleving voor je kindje en heeft bijvoorbeeld een pandabeer “Wizzu” toegevoegd aan het concept in plaats van een ‘saaie’ wekker.

Wizzu de panda is het ultieme vriendje van uw kind. Samen met Wizzu gaan jullie op avontuur en ga je je ontwikkelen en leren. In de Dryly app houd je het gedrag van je kind bij en motiveer je jouw kindje met leuke spelelementen om samen met Wizzu voor droge nachten te zorgen.

Een leuke, speelse en positieve benadering

Bedplassen is al vervelend genoeg! De nieuwkomer Dryly gelooft in betere resultaten door middel van een positieve benadering. Daarom heeft Dryly een eigen methode ontwikkeld zodat het een leuk avontuur wordt. Een reis die je samen met je kindje gaat doormaken. Iedere dag bouw je aan positieve, waardevolle ervaringen. De kleuren zijn vrolijk; de Dryly app is uitdagend en door het interactieve element, weet je als ouders ook wat er ’s nachts gebeurt.

Wat wil nieuwkomer Dryly bereiken in de komende jaren?

“Het belangrijkste wat wij willen bereiken is dat wij kinderen van bedplassen af kunnen helpen. Bedplassen kan een grote impact hebben op het zelfvertrouwen van je kindje en dat willen we natuurlijk verhelpen” aldus Jeroen Wijnen, CEO Dryly. Daarnaast zouden wij ons graag willen toevoegen in de top van de grote spelers op de markt. Bedplassen is een groot probleem, het is een soort “taboe” en er wordt niet tot weinig over gesproken. Hierdoor is ook de oplossing “plaswekker” nog relatief onbekend.

Wij willen de plaswekker oplossing bekender maken en ervoor zorgen dat zoveel mogelijk kinderen geholpen worden om van dit probleem af te komen. We zijn nu gestart in Nederland maar Nederland is natuurlijk nog maar een klein puntje van de ijsberg.